вівторок, 14 квітня 2009 р.

З чого розпочати? Закон Часу

У цьому блозі ми будемо обговорювати дуже багато тем, але не усвідомивши цього, все інше просто втратить свою сутність.

У нашому світі існує багато законів, але найважливішим я вважаю знання Закону Часу. "Що б я не робив весь день - він пройде, чим би я не займався весь наступний місяць - він теж пройде, точно так пройдуть і рік і десять років. І часу абсолютно все одно, на що він іде ..." Не поспішайте обговорювати, просто задумайтеся ... Неважливо, чи будете ви весь день сидіти біля телевізора, махати лопатою, займатися самобичуванням або читати цей блог ... цей день пройде. Усвідомивши цю просту суть, багато в вашому житті може зміниться. Я не знаю, чи треба наводити приклади з цієї теми, але думаю залишити це на коментарі. Важливо зрозуміти - все те що я маю сьогодні - це є результат того, що я робив вчора. Більш докладно я торкнуся це в темі "Що посієш, те й пожнеш", тому не буду на цьому зупинятися. А робити одне і теж, і очікувати іншого результату це як мінімум нерозумно. На мою думку прийшов час щось змінити ... і якщо тобі не вистачає рішучості, прочитай ще раз Закон часу. Зробиш ти сьогодні перший крок, або відкладеш на потім, сьогоднішній день закінчиться, а Змінитись може вже завтра. Адже є тільки два дні в нашому житті, коли ви не зможете щось зробити... Це ЗАВТРА і ВЧОРА...

Немає коментарів:

Дописати коментар